Luksi u kthye në terror
Zoti Lynch kishte mbledhur familjen, miqtë dhe kolegët për një festë idilike në varkën e tij luksoze: një jaht lundrues luksoz 56 metra që fitoi çmime të dizajnit dhe kishte direkun më të lartë të aluminit në botë. Në qershor, ai u shpall i pafajshëm pas një gjyqi të gjatë në SHBA me akuzat se kishte fryrë me mashtrim vlerën e kompanisë së tij, Autonomy, përpara se t’ia shiste atë Hewlett Packard në 2011. Udhëtimi ishte planifikuar si një festë e lirisë për të shënuar rehabilitimin e tij në opinionin publik.
Tre ditë pasi jahti u rrëzua, trupi i tij u nxor nga zhytësit nga rrënojat. Një ditë më vonë, trupi i vajzës së tij 18-vjeçare Hannah, e cila do të fillonte studimet në Universitetin e Oksfordit muajin e ardhshëm, u gjet. Reuters Mike dhe Hannah Lynch janë ndër shtatë personat që vdiqën në mbytjen e anijes. Mike dhe Hannah Lynch janë ndër ata që vdiqën në mbytjen e anijes.
Ndër të tjerët që vdiqën ishin presidenti i bankës së investimeve Morgan Stanley, Jonathan Bloomer dhe gruaja e tij Judy; Avokati i z. Lynch, Chris Morvillo dhe gruaja e tij Neda; dhe shefi i jahtit, Recaldo Thomas.
Si super jahti u mbyt kaq shpejt ndërsa anijet e tjera më të vogla aty pranë i mbijetuan stuhisë të padëmtuara, ka habitur ekspertët.
Në një konferencë për shtyp këtë fundjavë – deklarata e parë publike nga zyrtarët që nga fatkeqësia – prokurorët vendas thanë se kishin filluar një hetim mbi krimet e mundshme të vrasjes nga pakujdesia dhe mbytjes së anijes nga pakujdesia.
Prokurori shtetëror i rajonit Ambrogio Cartosio u tha gazetarëve se ndërsa hetimi ishte në një fazë shumë të hershme dhe askush specifik nuk po hetohej, kishte “shumë mundësi për faj. Mund të jetë vetëm kapiteni. Mund të jetë i gjithë ekuipazhi… absolutisht nuk përjashtojmë asgjë”.
Një ekip i vogël hetuesish detarë britanikë është dërguar gjithashtu në Siçili për të punuar me homologët e tyre italianë.
Prokurorët thanë se ata tani besojnë se një shpërthim ishte fenomeni i motit që goditi anijen: një erë e lokalizuar, e fuqishme që zbret nga një stuhi dhe përhapet në mënyrë të paparashikueshme.
Kjo binte ndesh me raportet e mëparshme që kishin identifikuar shkakun si një rrjedhje uji, ose mini tornado në det. Sido që të jetë, është e qartë se moti ekstrem luajti një rol të madh.
16-minutat vendimtare
Pjesa më e madhe e fokusit për grupin e hetimit është sigurisht në sjelljen e kapitenit, 51-vjeçarit James Cutfield nga Zelanda e Re. Kreu i kompanisë që ndërtoi Bayesian, Giovanni Costantino tha se ishte i bindur se kishte pasur një sërë gabimesh në bord.
“Në pjesën e pasme të varkës, duhet të jetë lënë hapur një kapelë” tha ai, “por ndoshta edhe një hyrje anësore për të derdhur ujë brenda. “Para stuhisë, kapiteni duhet të kishte mbyllur çdo hapje, të ngrinte spirancën, të ndizte motorin, të ulte kabinën”. “Kjo do të kishte stabilizuar anijen, ata do të kishin qenë në gjendje të kalonin stuhinë dhe të vazhdonin lundrimin e tyre me rehati,” tha ai.
kishte 16 minuta ndërmjet daljes së energjisë në anije në orën 03:56 – që tregonte se uji po përmbyste zonat me qarqe elektrike – dhe sinjali GPS humbi, që tregon momentin kur ajo u mbyt. Kjo periudhë do të shqyrtohet nga hetuesit, veçanërisht pasi të gjejnë regjistruesin e kutisë së zezë të anijes./ BBC